Fotografia reklamowa produktów2018-10-30T21:35:56+00:00

Fotografia produktów

Zdjęcia reklamowe – zamów i ciesz się wzrostem sprzedaży.

Fotografia produktów ma określone cele i z całą pewnością jest podstawą sukcesu w sprzedaży internetowej. W większości przypadków to właśnie rodzaj, jakość i ilość fotografii decyduje o tym czy klient kupi produkt, ponieważ wygląd jest jedną z podstawowych cech, które konsument bierze pod uwagę kupując w e-sklepie. Pracując z tysiącami produktów zdobyliśmy doświadczenie i wiemy jak pokazać dany produkt, aby zachęcić klienta do zakupu. Chętnie podzielimy się z Państwem naszym doświadczeniem. Fotografia produktów to nasza specjalizacja. Odnosimy sukcesy w branży od 15 lat. Pracujemy z najlepszymi.

Ekspresowa wycena : 509 847 223

Więcej fotografii produktów w Portfolio

Packshoty – zdjęcia produktów na jednorodnym tle.

Wykonujemy zdjęcia produktów o różnym charakterze, ponieważ typ zdjęcia dostosowujemy do celu jaki chcemy osiągnąć. Dużą popularnością, ze względu na niską cenę, cieszą się zdjęcia produktów typu packshot. Zaletą takich zdjęć jest niska cena, oraz skupienie uwagi konsumenta wyłącznie na produkcie, dlatego też praktycznie każdy produkt sprzedawany w sieci ma swoje zdjęcie packshotowe. Pewne jest, że fotografie tego typu, są niezbędne jeśli chcemy umieścić produkty w sklepie internetowym, na aukcji, w gazecie, katalogu drukowanym lub na stronie internetowej. Packshoty produktów są również, standardowym narzędziem pracy handlowców, dlatego nie powinny być to przypadkowe zdjęcia. Wysoka jakość zdjęć tworzonych w studio Formedia wyróżnia produkty na tle konkurencji, podnosi sprzedaż oraz buduje pozytywny wizerunek firmy.

Więcej zdjęć w Portfolio

Jesteśmy solidnym partnerem biznesowym.

Zadzwoń teraz i zamów ekspresową wycenę: 509 847 223

Pracujemy według prostych i jasnych zasad. Zdobądź dobre zdjęcia produktów aby zwiększyć sprzedaż.

Fotografia produktów w handlu internetowym

Fotografia produktów jest wszechobecna, ze względu na wzrost popularności zakupów internetowych. Wraz z rozwojem sieci, rozpowszechnił się handel internetowy, ponieważ to dla klientów jedna z najwygodniejszych metod robienia zakupów. Współczesne społeczeństwo oszczędza czas, dlatego woli odwiedzić sklep internetowy. Podczas e-zakupów klient nie dotyka towaru, dlatego swoją ocenę opiera wyłącznie na zdjęciach lub filmach reklamowych. Fotografia produktów odgrywa bardzo dużą rolę w sprzedaży internetowej. Dobre zdjęcie reklamowe stało się niezbędne, ponieważ pomaga zobrazować cechy produktu, wzbudzić emocje, odnieść się do podświadomości odbiorcy.

Fotografię produktową można wykonać na kilka sposobów. Zdjęcia mogą mieć charakter dokumentacyjny lub typowo reklamowy. Odpowiedni wybór kadrów, który zaspokoi potrzeby klienta oraz wysoka jakość fotografii reklamowej ma kluczowe znaczenie, dlatego ogromne znaczenie ma wybór dobrego studia fotograficznego, które zrealizuje sesję zdjęciową Państwa produktów.

Studio fotografii reklamowej Formedia wykona profesjonalne zdjęcia reklamowe, a jednocześnie doradzi sposób prezentacji danego towaru, ponieważ posiada 15 lat doświadczenia w tym zakresie. Wybierając metody prezentacji produktów uwzględniamy również Państwa budżet. Dobra fotografia reklamowa jest cennym narzędziem marketingowym dla każdej firm, dlatego nie można jej zaniedbywać. Internet sprawił, że każdy ma dostęp do produktów z całego świata. Również cena nie jest już wyznacznikiem sukcesu, ponieważ setki firm oferują podobne ceny. Podsumowując, dobra fotografia reklamowa produktów jest jednym z niewielu sposobów wyróżnienia Państwa oferty spośród konkurencji, dlatego jej właściwe przygotowanie trzeba potraktować bardzo poważnie.

fotografia reklamowa kosmetyki
buty fotografia reklamowa

Czym jest fotografia produktów?

Fotografia produktów jest to narzędzie reklamowe służące do osiągnięcia konkretnych celów biznesowych. Podstawowym zadaniem fotografii reklamowej produktów jest zrobić na klientach dobre wrażenie, ponieważ to ono często decyduje o zakupie. Kupujący w sklepie internetowym już po pierwszych kilku sekundach umie określić jakość produktu. W swojej ocenie kieruje się wyłącznie opisem i zdjęciami. Opisy produktów mają duże znaczenie przy sprzedaży produktów technicznych. W takim wypadku fotografia produktów stanowi nie tylko zachętę do zakupu ale pełni również funkcję informacyjną. Pokazuje nie tylko produkt w atrakcyjnym otoczeniu, ale również jego poszczególne funkcje, które ciężko jest sobie wyobrazić po przeczytaniu opisu bez zdjęć.

Podstawowym kryterium zakupu produktów takich jak ubrania, samochody, przedmioty użytku codziennego i wiele innych, jest ich wygląd. Fotografia produktów jest dla klienta jedyną szansą zapoznania się z produktem, dlatego należy zadbać o w możliwie najlepsze zdjęcia. Duże znaczenie ma też ilość zdjęć pokazujących przedmiot w różnych ujęciach. Częstym błędem wynikającym z nadmiernej oszczędności sprzedawców jest zamieszczanie tylko jednego zdjęcia produktu. Z naszego doświadczenia wynika, że taka metoda sprawdza się tylko i wyłącznie przy produktach, które są powtarzalne, takich jak np. książka, kostka masła, proszek do prania. Produkty tego typ klient już zna, kupował je w przeszłości i nie musi im się dokładnie przyglądać przed zakupem. Oczywiście ilość zdjęć reklamowych nie może też być zbyt duża. Najlepszym rozwiązaniem jest pokazanie takich ujęć produktu, które mogą zainteresować klienta nie pozostawiając żadnych wątpliwości. Idealne połączenie to jedna fotografia reklamowa plus 3 lub cztery packshoty pokazujące funkcje.

Podsumowując, fotografia reklamowa produktów jest jedną z najważniejszych rzeczy, o które trzeba zadbać planując handel w internecie. Dobra fotografia produktów = wysoka sprzedaż.