Jakie zdjęcia odzieży do sklepu2018-10-30T10:19:31+00:00
  • Zdjęcia reklamowe produktów

Jakie zdjęcia reklamowe odzieży wstawić do sklepu internetowego?

Dobrze dobrane zdjęcia odzieży oznaczają wysoką sprzedaż

Fotografia reklamowa odzieży to bardzo szerokie pojęcie. Nasza oferta obejmuje wszystkie rodzaje fotografii odzieży. Pomagamy także podjąć decyzję, które rozwiązanie jest najlepsze w przypadku Państwa sklepu i produktów. Aby podnieść sprzedaż należy odpowiednio dobrać zdjęcia do potrzeb konsumentów, uwzględniając przy tym cele biznesowe jakie chcemy osiągnąć. Na początek proponujemy zapoznać się z naszą ofertą i dowiedzieć się jakie rodzaje zdjęć reklamowych odzieży wykonujemy?

Różne rodzaje zdjęć odzieży wykorzystywane w handlu internetowym

Packshoty

  • Packshot to zdjęcie produktu wykonane w studiu na białym tle. Taka prezentacja pokazuje podstawowe cechy produktu takie jak, kolor, długość, krój oraz fason ubioru.  Przed wykonaniem zdjęcia odzież jest specjalnie przygotowywana: prasowana, odpowiednio wypychana i kształtowana. Packshoty odzieży doskonale sprawdzają się jako zdjęcia główne w przypadku aukcji internetowych oraz jako zdjęcia uzupełniające prezentacje w przypadku sklepów internetowych. Packshot to prosty komunikat do odbiorcy, wskazanie podstawowych, najważniejszych cech produktu. Dzięki zastosowaniu białego tła uwaga oglądającego skupia się wyłącznie na cechach produktu. Siła reklamowa packshotów jest niewielka, jednak nie nie należy ich lekceważyć, ponieważ są one ważnym źródłem informacji dla konsumenta. Taka fotografia raczej nie przekona klienta do zakupu, jednak jej brak w sklepie internetowym jest dużym błędem.

Flatshoty

  • Flatshot to zdjęcie ubrania ułożonego na płasko. To rozbudowana odmiana tradycyjnych packshotów. Odzież podobnie jak w przypadku packshotów, jest prasowana, specjalnie modelowana i starannie układana. Jednak studio fotograficzne wykonujące zdjęcia tego typu ma o wiele więcej swobody w dobieraniu teł i rekwizytów użytych do wykonania zdjęcia. Aby nadać odzieży odpowiedni charakter stosuje się przeróżne tła tematyczne oraz setki rekwizytów wzmacniających przekaz reklamowy. Prostym przykładem może być zimowa kurtka dziecięca pokazana na tle puchu. Wystarczy jeden rzut oka konsumenta aby przekazać mu informację, że kurtka jest miękka, lekka i ciepła, a to przecież tylko odpowiednio dobrane tło. Ubrania sfotografowane w ten sposób idealnie prezentują się w sklepie internetowym nawet jako zdjęcia główne. Zdjęcia flatshot najlepiej sprawdza się w przypadku ubranek dziecięcych, a także odzieży o niewielkim rozmiarze.

Zdjęcia na duchu

  • Zdjęcie „duch” to sposób prezentacji odzieży pokazujący ją na niewidocznym manekinie. Duch doskonale odzwierciedla fason, kształt, krój oraz inne cechy danego modelu. To bardzo dobra metoda na atrakcyjne zaprezentowanie ubrań, ponieważ możemy pokazać naturalny sposób układania się tkaniny na ciele. Takie przestrzenne zdjęcie możemy spotkać zarówno w sklepach internetowych, jak i w katalogach reklamowych czy czasopismach. Wykonanie zdjęcia „duch” nie należy do najprostszych. Tego typu pracę najlepiej powierzyć profesjonalistom. Zdjęcia reklamowe na duchu stały się już standardem w prezentacji odzieży na całym świecie i częściowo wyparły packshoty, ponieważ  ta atrakcyjna forma prezentacji odzieży przyciąga oczy klientów. Zdjęcia „na duchu” są czymś pośrednim pomiędzy packshotem, a sesją z udziałem modelek. Mają atrakcyjną formę a jednocześnie są tańsze niż pełna sesja zdjęciowa.

Zdjęcia aranżowane

  • Zdjęcia reklamowe odzieży z aranżacją to kolejny sposób na prezentowanie odzieży. Produkt pokazuje się w specjalnie przygotowanym otoczeniu. Mamy tu więc już nie samo ubranie, ale jakiś kontekst, który może pozytywnie oddziałać na oglądającego, wywołać dobre skojarzenia, wspomnienia, wzbudzić emocje, a przez to chęć posiadania. Często jako tło dla ubrania stosuje się inne przedmioty tematycznie z nim związane.

Lookbook

  • Lookbook to popularne określenie na serię zdjęć przedstawiająca jedną kolekcję projektanta lub marki odzieżowej. Zdjęcia tego typu najczęściej wykonuje się na modelkach, w plenerze lub w studiu z zaaranżowaną przestrzenią. Z takiej formy przedstawiania swoich produktów najczęściej korzystają firmy, które wprowadzają na rynek nowe kolekcje na kolejny sezon. Zdjęcia tego typu mogą służyć również do kontraktacji kolekcji. Szeroki asortyment odzieży w danej kolekcji wymaga wykonania wielu zdjęć spójnych tematycznie ale w różnych stylizacjach. Przy realizacji sesji zdjęciowej Lookbook konieczna jest obecność stylisty, makijażysty i fryzjera oraz użycie dziesiątek akcesoriów do tworzenia poszczególnych stylizacji. Zaangażowania specjalistów z najwyższej półki, daje gwarancje, że sesja nie zmieni się w serię zwykłych packshotów. Jako tło zdjęć wykorzystujemy plenery lub studyjne aranżacje. Ciekawe tło może zwiększyć atrakcyjność zdjęć jednak odzież jest tutaj najważniejsza i powinna wychodzić na pierwszy plan. Odpowiednie prowadzenie modelki w trakcie sesji ma tu duże znaczenie, bo dzięki niemu można uwypuklić to, co dla danej kolekcji jest charakterystyczne.

Sesje zdjęciowe tworzące wizerunek firmy

  • Wizerunkowa sesja zdjęciowa – z udziałem modeli lub celebrytów. To nietypowa metoda prezentacji odzieży, ponieważ sam produkt ma tu drugoplanowe znaczenie. Oczywiście nazwa i charakterystyczne cechy produktu są na zdjęciu widoczne, jednak jego dokładna prezentacja nie ma żadnego znaczenia. Najważniejsze w zdjęciach wizerunkowych jest skojarzenie marki z elementami pozytywnie odbieranymi przez konsumenta. Może to być pewien styl życia, znana osoba, a nawet postać z filmu lub bajki. Sesje wizerunkowe mają zróżnicowane budżety. Niskobudżetowa reklama suplementów diety dla sportowców będzie realizowana z wysportowaną modelką. Jednak czemu nie zatrudnić biegacza o międzynarodowej sławie. Jako lokalizacji można użyć terenów zielonych, lub ulic Nowego Yorku. W fotografii wizerunkowej kontekst jest ważniejszy niż sam produkt. Co ciekawe, zdjęcia reklamowe które najmniej efektywnie prezentują sam produkt, są najskuteczniejszym narzędziem marketingowym, ponieważ sprzedają konsumentom nie sam produkt ale również powiązane z nim marzenia.

Zdjęcia reklamowe odzieży decydują o sukcesie sklepu internetowego

Kluczem do Państwa sukcesu w sprzedaży internetowej będzie takie zarządzanie budżetem reklamowym, aby prezentować klientom maksimum jakości przy jak najmniejszych kosztach. Dzięki dużemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie doradzić Państwu, jak dobrać różne rodzaje zdjęć reklamowych, aby zminimalizować koszty prowadzenia sklepu internetowego, a jednocześnie wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji. Zapraszamy – zadzwoń teraz i opowiedz nam o swoich produktach. Ekspresowa wycena: 509 847 223

fotografia wizerunkowazdjęcia mody