• Filmy promocyjne dla Firm

Filmy promocyjne dla firm

Filmy promocyjne dla firm to multimedialne wizytówki. Przygotowując scenariusz filmu o Państwa firmie postaramy się pokazać, nie tylko szablonowe ujęcia z produkcji, ale również filozofię jaka przyświeca działaniom przedsiębiorstwa. Nasz zespół kreatywny potrafi zaskoczyć ciekawymi i odważnymi pomysłami, które pozwolą Państwu zbudować lub utrwalić pozytywny wizerunek. Szybko przeprowadzimy Państwa przez proces realizacji filmu, wspierając na każdym etapie produkcji. Podpowiemy, które elementy Państwa działalności warto wyeksponować aby film nadążał za międzynarodowymi trendami. Działamy na terenie całej Europy. Dopasowujemy scenariusze do budżetu firmy oraz jej celów biznesowych.

Tworzymy filmy promocyjne dla Firm od ponad 15 lat. Przez ten czas zdobyliśmy ogromne doświadczenie, które teraz pozwala nam zaproponować Państwu w pełni profesjonalne usługi z zakresu produkcji filmowej. Zadzwoń teraz: 509 847 223

Jak tworzymy skuteczne filmy promocyjne?

Filmy promocyjne stały się niezbędnym elementem każdej kampanii w mediach, ponieważ w marketingu, najwyższą skutecznością charakteryzują się komunikaty, które angażują więcej niż jeden zmysł odbiorcy. Służą one rozmaitym celom: mogą reklamować firmę, produkty, regiony, zachęcać do udziału w akcji społecznej lub głosowania w wyborach na konkretnego kandydata. Filmy promocyjne są formą reklamy przystępną dla widza, a twórcom dają praktycznie nieograniczone możliwości kreacji oraz sterowania emocjami odbiorców. Podczas realizacji filmu promocyjnego warto pamiętać o pewnych uniwersalnych zasadach, które pozwalają trafić z przekazem do większej liczby odbiorców oraz przynieść pożądany efekt.

 Film promocyjny – tak, to działa !!!

Tworząc filmy promocyjne w Studio Formedia, zaczynamy od dokładnego planowania. Dzięki temu, w kolejnych etapach produkcji, działamy sprawnie i oszczędnie. Podobnie jak w przypadku pełnometrażowych filmów fabularnych, punktem wyjścia dla stworzenia skutecznego filmu promocyjnego jest scenariusz. Dbamy o to, aby przekazywał on wszystkie najważniejsze informacje, a jednocześnie był krótki i zwięzły. Film promocyjny trwa zaledwie kilkadziesiąt sekund, a percepcja przeciętnego widza jest ograniczona. Jeśli będziemy chcieli zawrzeć w filmie zbyt dużo informacji, odbiorca szybko się zmęczy i nie obejrzy go do końca. Dlatego, już na etapie tworzenia scenopisu, precyzyjnie planujemy poszczególne sceny i ujęcia. Dzięki temu nasze filmy promocyjne mogą być ciekawe i spójne.

Ciekawy film promocyjny to pewny sukces

Twój film promocyjny odniesie sukces, jeżeli od pierwszych sekund będzie angażować widza. Przywoływany często w branży marketingowej akronim AIDA określa kolejne reakcje, które towarzyszą odbiorcy komunikatu reklamowego, a jego pierwsze dwie litery oznaczają kolejno Attention, czyli uwagę oraz Interest – zainteresowanie. Spot, który od pierwszych sekund, nie będzie w stanie zatrzymać widza przy ekranie z pewnością do niczego go nie zachęci, dlatego tworząc film, w scenariuszu zostawiamy tylko te sceny, które są dla odbiorcy naprawdę istotne i mają duży potencjał reklamowy. Często przygotowujemy kilka wersji montażowych dedykowanych pod konkretne kanały dystrybucji reklam. Filmy promocyjne realizowane w Studio Formedia charakteryzują się wysoką jakością obrazu i dźwięku. Trudno oczekiwać od widzów, aby brali na poważnie materiały zrealizowane po amatorsku lub kręcone w niemodnej już stylistyce. Własna hala zdjęciowa, wirtualne studio oraz nowoczesne zaplecze sprzętowe pozwalają nam używać nowoczesnych technik filmowych w połączeniu z animacjami 2D i 3D.

Jak określić docelową grupę odbiorców filmu promocyjnego ?

Podczas tworzenia filmu promocyjnego, bardzo ważnym elementem naszej pracy jest dokładne określenie grupy docelowej. Niezależnie od tego czy tworzymy film o firmie czy o produkcie, tworząc scenariusze filmowe zawsze dokładnie wiemy, do kogo są one skierowane i dostosowujemy poszczególne elementy produkcji do potencjalnych odbiorców. Określając grupę docelową  odpowiadamy sobie na podstawowe pytania. Jaki jest wiek odbiorców? Z jakimi problemami się zmagają? Jakie przyświecają im cele i co jest dla nich naprawdę ważne? Zgromadzenie dużej ilości informacji o odbiorcach reklamy, pozwala nam tworzyć filmy promocyjne, które trafiają w ich oczekiwania. Zawężenie grupy docelowej, przynosi ogromne korzyści i prowadzi do szybkiej realizacji celów marketingowych. Takie podejście wyróżnia nas spośród konkurencji.

Oddziaływanie filmu promocyjnego na emocje odbiorców

Dobrze zrobione filmy promocyjne poruszają emocje, które są nieodłącznym elementem naszego życia. To one często wpływają na podejmowane przez nas decyzje. Podczas planowania filmu promocyjnego naszym głównym celem jest wzbudzenie w odbiorcy  emocji pozytywnych, chociaż zdarzają się odstępstwa od tej reguły. Poprzez odwołanie się do właściwych skojarzeń i dobrych doświadczeń widza, łączymy silne emocje z reklamowaną firmą, produktem lub usługą. Najczęściej osiągamy to poprzez zawarcie w filmie elementów humorystycznych lub wzruszających. Silną motywacją do działania jest również chęć pomagania, dlatego bardzo skuteczne są filmy, które odwołują się do takich odczuć jak litość, współczucie i wrażliwość na cudzą krzywdę. Film promocyjny powinien posiadać wartość reklamową oraz przekaz, który wywołuje głęboką akceptację u odbiorców.

Storyteling w filmie promocyjnym

Przydatnym narzędziem w procesie tworzenia filmu promocyjnego oraz wzbudzania w widzu emocji jest dla nas storytelling, czyli zabieg polegający na kreowaniu wokół idei naszego przekazu jakiejś historii. Krótka forma nakłada na film promocyjny pewne ograniczenia, jeżeli jednak uda się wpleść do filmu fabułę oraz umieścić w nim bohaterów, których będzie można np. polubić, znacznie zwiększymy zaangażowanie widzów. Najlepiej sprawdzają się opowieści o przełamywaniu trudności w drodze do sukcesu oraz historie odwołujące się do wieloletnich tradycji, ponieważ wzbudzają w odbiorcach podziw i szacunek. Filmy promocyjne o pozytywnym przesłaniu spotykają się z lepszym odbiorem dlatego w naszych produkcjach fabularyzowanych staramy się o dobre zakończenia. Dla przykładu, filmy promocyjne dla firm, które mają kłopoty z rekrutacją pracowników, nie muszą powielać nudnych szablonów. Dla odmiany można zastosować scenariusz pokazujący dzień z życia pracownika, prezentując w tle warunki pracy, które mogą wydać się atrakcyjne potencjalnym kandydatom. Mamy duże doświadczenie w tworzeniu filmów promocyjnych dla firm, dlatego możemy zaproponować sprawdzone oraz nieszablonowe scenariusze.

Film promocyjny to wezwanie odbiorcy do działania

W filmach promocyjnych produkowanych przez Studio Formedia ważnym elementem jest Call to Action, czyli wezwanie do działania. Dzięki niemu odbiorca otrzymuje czytelny komunikat, co powinien zrobić dalej, po obejrzeniu spotu. Niektórym widzom należy jasno wskazać czynności, które powinni wykonać. Podkreślamy też korzyści, które płyną z podjętych działań.

Filmy promocyjne cieszą się tak dużym uznaniem, ponieważ są narzędziem uniwersalnym –można umieszczać je na stronach internetowych, platformach streamingowych oraz wyświetlać w tradycyjnej telewizji. Filmy załączane do postów w serwisach społecznościowych generują o wiele większe zasięgi, niż wpisy ze zwykłymi zdjęciami lub samym tekstem.

Cena filmu promocyjnego

Cena filmu promocyjnego jest ściśle związana ze scenariuszem, dlatego kompletny kosztorys przygotujemy dopiero po ustaleniu szczegółów realizacji. Jeśli chcesz wstępnie zorientować się w kosztach, pokaż nam jakikolwiek film promocyjny, zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Na tej podstawie możemy oszacować przybliżony koszt filmu.

Profesjonalna realizacja filmu promocyjnego wiąże się z pewnymi kosztami. Jeśli jednak prace nad filmem zlecisz w Studio Formedia, Twoje wydatki, nie będą zwykłymi kosztami. Staną się inwestycją, która szybko się zwróci i przyniesie wymierne efekty. Nasze Studio ma duży potencjał oraz doskonałe, udokumentowane referencje. Tworząc filmy, braliśmy czynny udział w kilkuset kampaniach reklamowych, emitowanych w różnych mediach. Nasze filmy cieszą się dużą oglądalnością co jest najlepszym dowodem na ich skuteczność.

Zamów film promocyjny w Studio Formedia. To proste, ponieważ nasze usługi są kompleksowe. Przeprowadzimy Cię bezpiecznie przez cały proces tworzenia filmu oraz emisji. Zadzwoń i dowiedz się jaki film promocyjny możemy przygotować dla Ciebie.

Zadzwoń teraz: 509 847 223 – Pracujemy według prostych i jasnych zasad. Zamów bezpłatną wycenę filmu o Twojej Firmie.